zaterdag 27 augustus 2011

Haas expositie

Er kwam een mailtje van de hoofdredacteur van het blad Schapnieuws. Hij had op de website van de stripdagen in Breda gelezen dat ik werk ga exposeren in een galerie. Of ik daar iets meer over kon vertellen, dan kon hij het evenement in zijn blad aankondigen.
Ik wist van de expositie niets af, briesend vroeg ik me af waarom er zo over mij heen gelopen werd. Een telefoontje naar de organisatie van Breda gaf niet veel duidelijkheid: de expositie was nog niet geregeld en per ongeluk te vroeg op de website gezet, ik zou er nog van horen.
De weken daarop hoorde ik er niets meer van en voor mij was het duidelijk: zo laat ik me niet behandelen, er zou geen expositie komen! Tot de man van de galerie belde en ik snel antwoordde: "Moet ik wat werk naar Breda brengen? Tuurlijk, geen probleem, schikt overmorgen?"
Er wordt misschien over mij heen gelopen omdat ik dat laat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten