dinsdag 3 april 2012

pixels

Er belde iemand van de uitgeverij. "Je werk lijkt wat onscherp, kun je het met een hogere resolutie aanleveren?"
"Oh mijn god, daar heb je weer zo'n kut," dacht ik, maar dat zei ik niet, want als het moet kan ik best diplomatiek zijn. Maar ik had het gesprek vaker gevoerd: "Je hebt misschien te veel ingezoomd met je scrolldingetje."
Ze ging niet op mijn suggestie in: "Meestal krijgen we grotere bestanden opgestuurd."
Mijn reactie had ik al klaar: "Dat zijn pixelfetichisten, daar trekken wij ons toch niets van aan? Heb je de tekening al eens uitgeprint op het formaat waarop hij gebruikt gaat worden, misschien blijkt hij dan wel scherp. Of zal ik het origineel aan je opsturen, dan kun je het zelf scannen."
Ze zou terugbellen en dat heeft ze niet gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten