zaterdag 17 september 2011

einde

De reacties op mijn blog van een paar dagen geleden over het einde van Pulpman waren veel heftiger dan ik verwacht had. Zelf wil ik ook absoluut niet stoppen, maar de interesse moet wel in verhouding staan tot de hoeveelheid werk.
Volgens een reageerder ligt er een probleem in de uitvoering van het blad, hij vond dat er een kleurenblad op A4 formaat voor volwassenen moest komen. Dat vinden we waarschijnlijk allemaal, maar welke uitgever is bereid daarin te investeren? De uitgever van de Playhouse is volgens mij voor het laatst gezien toen hij Nederland uitvluchtte, schuldeisers op de hielen.
De laatste cover voor Pulpman heb ik een tijdje geleden al geschetst. Mijn held is aan het einde van de reis naar beneden gekomen. De trap was omgeven door muren, hij ziet nu pas waar hij terecht gekomen is: helemaal nergens. Maar wie weet ligt er wel net buiten beeld een bootje, en kan de reis toch voortgezet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten