maandag 21 november 2011

een kattige meesteres

Laatst was ik uitgenodigd voor een etentje met een dress code: zwart wit. Waarom voor dit thema gekozen was wist ik niet, maar ik had er hoge verwachtingen van. Ik had dan ook mijn best gedaan om naast mijn zwarte broek en overhemd mijn allerwitste t-shirt te kiezen.
Toen ik binnen kwam zag ik meteen dat er iets niet helemaal goed gegaan was: de gastheer en gastvrouw zagen er beeldig uit, maar ze zaten er gekleurd bij. Het bleek dat de dress code een grapje van de gastvrouw was geweest, en er werd dan ook hartelijk om gelachen.
Voor mijn verjaardag heb ik het thema 'strip' bedacht, voor haar heb ik een catwoman kostuum uitgekozen. Zelf ga ik als 'hooded justice', ik heb nog wel ergens een trui met een capuchon in de kast liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten