vrijdag 11 november 2011

het leven is geen lolletje

Richard Miller
Iemand wees mij op het fantastische werk van de Amerikaanse schilder Richard Miller. Ik had nog nooit van hem gehoord, blijkbaar vonden de beschrijvers van de kunstgeschiedenis hem niet interessant.
Maar voor mij was het werk zo inspirerend dat ik vanmorgen besloot om ook een schilderij te gaan maken, hopelijk net zo mooi als zo'n Miller. Tijdens het fietsen naar het atelier bedacht ik me wel dat het niet erg handig zou zijn als ik vandaag zou gaan schilderen, er wachten nog zo veel half afgemaakte projecten.
Ik besloot verstandig te zijn en toch maar een strippagina te tekenen. Ik koos Frans en Suzanne, voor Pulpman, ook leuk. Het leven is dan weliswaar geen lolletje, het moet wel leuk blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten