vrijdag 2 maart 2012

topavonden

James Meese
De week heeft vele hoogtepunten, maar het absolute hoogtepunt is toch wel de wekelijkse filmavond. Er worden op die filmavonden natuurlijk films vertoond, maar een goede TV serie mag ook. Zo hebben we laatst naar de eerste jaargang van de serie Mad Men gekeken, een serie over een reclamebureau die zich eind jaren 50 afspeelt. Het is een soapserie waarbij verschillende figuren van dat bureau in hun ups, maar vooral hun downs worden gevolgd. Mijn favorieten zijn twee secretaresses, ze zien eruit als de vrouwen op de boekomslagen uit de jaren 50 die ik verzamel.
secretaresses in Mad Men

James Meese

Ik wil ook zo' n omslag maken, dan verzin ik er voor Pulpman wel een tekst bij. Mad men, misschien iets toepasselijks over het kabinet?


Voor mijn verjaardag kreeg ik een DVD box met het tweede seizoen Mad Men, meer topavonden in het verschiet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten