dinsdag 29 mei 2012

kritiek












Iemand kraakte een kritische noot over een blog van een paar dagen geleden. Ik noemde een strip van Peter van Straaten, Llewelyn Fflint, maar ik liet er niets van zien. Waarom niet, was de vraag. Ik moest bekennen dat het luiheid was geweest.
Ik wist de strip Fflint in de Pep gestaan had, maar ik wist niet meer in welk jaar. En ik had er geen zin in om hele jaargangen Peps door te moeten worstelen om een voorbeeld te vinden. Sorry.
Maar het zat me toch niet lekker, ik ben dus toch maar aan het bladeren geslagen. Om het goed te maken een compleet verhaal, uit 1973.

2 opmerkingen:

  1. Hier ben ik heel blij mee! Ik vond die verhalen destijds namelijk heel goed en wilde ze al lang graag een keer terugzien. Maar ik heb geen oude Peps, dus zeer bedankt! Hoeveel verhalen zijn het trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het niet. Ik was al blij dat ik dit verhaal tegenkwam, ik ben meteen met bladeren gestopt. Ik kan me wel een ander verhaal herinneren, met zwevende haaien.

    BeantwoordenVerwijderen