maandag 6 februari 2012

gevecht

Er wordt altijd veel gevochten in fantasy verhalen, is het niet tegen grote monsters zoals reusachtige zwijnen, dan moeten ze elkaar wel afmaken.
Iedereen verwacht natuurlijk een fantastische strijd op leven en dood als Conan en Pulpman elkaar ontmoeten, vele pagina's waarbij dan de ene, dan de andere strijder in het voordeel lijkt. Maar nee hoor, pats, weg Conan. Wat een watje, die gozer. 
Ik vind die eindeloze gevechten meestal vreselijk saai. Afgelopen zaterdag keek ik naar Hellboy 2 op de TV, een urenlang gevecht, geweldige speciale effecten, maar het kon me niet boeien. Drie sterren in de gids, dat zegt toch wel wat. Een paar weken geleden werd Avatar vertoond, vijf sterren. Na een uur ben ik gestopt met kijken, ik vond er echt niets aan. Ik zal wel iets missen. Een 3D bril misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten