maandag 5 december 2011

laatste zelfportret

Het laatste zelfportret dat ik begonnen ben heb ik niet afgemaakt. Er was een expositie afgesproken waar ik iets speciaals zou doen. Het liefste had ik ter plekke een portret geschilderd, maar dat leek me niet handig. Op een expositie komen steeds mensen langs die een praatje met me willen maken, dus dan zit dat model daar voor niks, terwijl ik sta te praten.
Ik besloot om een zelfportret te maken, een begripvoller model is niet denkbaar. De expositie duurde twee dagen, na de expositie bleek dat ik vooral heb staan praten en was ik nog niet erg opgeschoten.

1 opmerking:

  1. Leuk Fred, die twee zelfportretten boven elkaar. Ook al is deze nog niet af, het is interessant om je portretten van uiteenlopende leeftijden te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen