vrijdag 22 juni 2012

antwerpen





Zaterdag de Commix Factory in Antwerpen. Doelstelling is jonge tekenaars en muzikanten zichzelf bekend te maken bij het publiek. Jonge tekenaars? Dat zal wel een typ fout zijn, ze bedoelen vast oudere tekenaars.
Ik lees nu ook op de illustratie dat het duurt van 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Mijn hemel, 10 uur 's avonds. Weten ze daar in Antwerpen niet dat wij oudere tekenaars op dat tijdstip allang voor de televisie liggen te slapen?
Ik moet niet vergeten mijn oordopjes mee te nemen. Ik ben niet op de hoogte van de hedendaagse Belgische muziek, mijn kennis van Belgische muziek beperkt zich tot Brel en K3, maar ik bereid me voor op een bak met herrie. Ik heb er zin in. Nu moet alleen het weer nog meezitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten